Tuesday 20 December 2011

Start All Over Again

Posted by dyh at 16:46
Assalamualaikum
Dengan Lafaz Bismillahirrahmanirrahim, saya merasmikan blog baru ini. 
Bosan dengan yang lama, tapi masih sayang nak tinggalkan dunia blog.


Kita lupakan yang lama dan hidup dengan yang baru.
Blog baru berubah dan lain kerana aku perlukan perubahan.
tapi aku masih selitkan post di blog dulu kerana ia menjadi sumber bagi aku.


Aku bukan sahaja jadi penulis blog, bahkan aku mula berjinak menjadi perancang perkahwinan, tukang masak dan tukang jahit. 
PERASAN
maksudnya akan diselitkan resepi yang aku masak, jahitan yang aku buat dan idea mengenai perkahwinan

0 comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan pandangan anda ;)

 

Right Here, Right Now Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei and Penciling