Thursday, 27 December 2012

Perancangan berhanimun

Posted by dyh at 09:29
Tunang ada cadangan nak berhanimun di Sabah. Dia tak nak pergi Mabul sebab aktiviti sana berasaskan air sahaja. Dan lagi tunang dia ni *saya la* fobia air, main kat gigi pantai tu boleh lah. Ni suggestion kawan opis dia.


So, dia cadang bercuti ke Kota Kinabalu, ada macam-macam aktiviti kat sana. nak pulak kawan opis dia, ada abang kat mengajar di sana. So, kawan dia pun macam nak pergi. *ekceli saya kenal kawan tu n wife dia.*


Tunang jugak cakap nanti pergi bercuti gak dengan kakak dan abang ipar saya. Medan @ Bandung. Tapi kakak ajak gi Kuantan, tempat saya dan kakak belajar dahulu. Kalo pergi jauh-jauh kakak saya tak nak sebab dia ada anak kecik, nak masuk 11 bulan.


Tunang suka kalo ada orang join, boleh diorang ambil gambar kita katanya. HAHAHA.
Saya tak kisah dimana sahaja untuk di bawa berjalan. Terserah pada tunang, dia kata duit dia.

2 comments:

Farhana IezAna said... Reply To This Comment

sama2..kite pn nk g kk jugak..

Diyana said... Reply To This Comment

pergi KK best~
hehehe

Post a Comment

Jom tinggalkan pandangan anda ;)

 

Right Here, Right Now Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei and Penciling