Monday, 31 December 2012

HIV Test : Done

Posted by dyh at 15:38
Baru pulang dari buat ujian di Seri Kembangan. Sampai-sampai je, ada 3 pasangan tengah isi borang. Borang di beri sekali dengan nombor pendaftaran. Tunang yang beratur ambil borang. Masa isi, makin ramai pasangan ataupun orang perseorangan datang.


Rupanya tak payah booked pun tak pe. Siapa cepat isi borang, dia masuk dulu.


Masa timbang untuk tahu berat, wahaha terkejut! Rupanya dah turun. Tapi masih berat lebih dari tunang. Ciss, cmne nanti dia nak angkat ni. Hahaha.. BMI masih 19.7. ngeeeee~


Sekarang masih terasa sakitnya kene cucuk. Cis tak aci, kakak cakap dia kene ketip kat jari je, tu tahun lepas, macam tunang td pun sama. Ni kita amik kt lengan. Banyak pulak tu. Ngaaaaaa~


45 minit selesai urusan. Tadi terpinga-pinga sebab rasa urusan berlaku dengan cepat. Lepas dapat keputusan dari makmal, kena hantar borang ke bilik rawatan semula, terus pen. peg tu cop dan tandatangan, bagi salinan. Orang lain macam tunang kene tunggu nombor di panggil baru dapat salinan, banyak step kata tunang.


p/s : Dah selesai satu part, lepas ni kene uruskan urusan seterusnya cepat sebab bulan Februari ada 28 hari je. Esok pulak dah masuk tahun 2013.


3 comments:

Cik Awin said... Reply To This Comment

wah, hiv test done! selesai 1 part kan...saya baru nak g nextweek...minggu ni bz ngn keje ofis...

dhiera said... Reply To This Comment

HIV test dh done! dah bole lega sikit. chaiyok~

dyh said... Reply To This Comment

cik awin, bila dh setel ni, kene tunggu pihak bakal suami uruskan, dia tak setel, kita tak setel..semoga berjaya :)

dhiera, lega sangat. next step plak

Post a Comment

Jom tinggalkan pandangan anda ;)

 

Right Here, Right Now Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei and Penciling