Tuesday, 22 January 2013

Debor debor debor

Posted by dyh at 20:18
haih! masa makin berjalan.
ni yang makin berdebor.


persiapan?
sikit sikit sikit


berdebor debor sebab ada khabar mengatakan PRU a.k.a pilihan raya bulan 3. Lebih konfiden nak cakap sure masa cuti sekolah. Lagi konfiden abang ipar memberitahu peti undi sudah lama sampai di opis. Dia juga telah dilantik oleh pengarah disana untuk bertugas ketika proses mengundi. Dia bangkang habis sebab penat nak jaga 3 kawasan. Dia kata kemungkinan 30 atau 31 mac. Memandai je dia.


er er..mesti rasa debor sebab kenduri kahwin bulan 3, cuti sekolah. hmmmphhh..mood pun berkecai. Apa-apa pun semoga Allah permudahkan segalanya.


Kita tunggu je la Pak Najib umukan tarikh panas!

3 comments:

A.N.A said... Reply To This Comment

salam..siang td lala pegi taklimat SPR coz lala betugas masa PRU 13 nanti..tarikh x tau la kan sbb td tghari dh hilang..hahaha..org lain tunggu sampai petang,lala tghari dh cabut..munkin dlm masa terdekat nie la kot sbb semua petugas PRU dh dipanggil..apa2 pn semoga semuanya dipermudahkan..

cintabella said... Reply To This Comment

tawakal jee lah.saya punya 23-3-12, risau jugak,tapi dah tawakal jee nie :)

dyh said... Reply To This Comment

A.N.A, thank. Amin..

cintabella, sama la. Cuma luahkan je. Penat nak tunggu pengumuman.

Post a Comment

Jom tinggalkan pandangan anda ;)

 

Right Here, Right Now Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei and Penciling